نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2506
-
الف
+

خاطرات «لاله اسکندری» از بازی در نقش یک «داکتر»

«لاله اسکندری» با انتشار تصویری از نقش آفرینی خود در سریال «رقص پرواز» از تلاش های داکترها و پرستاران قدردانی کرد.

لاله اسکندری هنرمند سینما، تیاتر و تلویزیون ایران با انتشار عکس و متنی در صفحه شخصی اش از پرستاران و داکترهایی که این روزها در مقابله مستقیم با ویروس کرونا هستند تشکر کرد.

به گزارش آی فیلم2، «لاله اسکندری» هنرمند سینما، تیاتر و تلویزیون ایران با انتشار عکسی در صفحه مجازی اش نوشت: تلاش این روزهای داکترها و پرستاران برای مبارزه با بیماری کرونا در شفاخانه ها ستودنی است. انسان های فداکار دوباره همچون دوران جنگ به کمک هموطنانشان می آیند.

لاله اسکندری

اسکندری با بیان خاطره ای از بازی در کرکتر یک پرستار گفت: زمانی که به من فرصتی داده شد تا بتوانم در چندین سریال بخشی از تلاش‌های داکترها و پرستاران فداکار ایرانی را به تصویر بکشم هیچ وقت فکر نمیکردم دوباره آن روزهای سخت برگردند آن هم در جنگی نابرابر.....

تلاش این روزهای داکترها و پرستارها ستودنی است....انسان‌های فداکاری که دوباره همچون دوران جنگ به کمک هموطنانمان می آیند تا مرحمی باشند بر دردهایشان ....خسته نباشید زنان و مردان خستگی ناپذیر....خداقوت

گفتنی است این عکس مربوط به نقش آفرینی بانو اسکندری در پشت صحنه سریال «رقص پرواز» می باشد.

«خاک سرخ»، «مشق عشق»، «رسم عاشقی»، «اولین انتخاب»، «سال های برف و بنفشه»، «دولت مخفی» و... از جمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین بینندگان آی فیلم 2 پیش از این شاهد نقش آفرینی ستاره اسکندری در سریال «در چشم باد» بودند.

نظر شما
ارسال نظر